Соледарська міська рада-Соледарська міська військова адміністрація
Донецька область, Бахмутський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Загальний відділ Соледарської міської ради Бахмутського району Донецької області інформує

Дата: 02.12.2024 19:06
Кількість переглядів: 36

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН - це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Відповідно до ст. 40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян», усі мають право звертатися до органів влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобовʼязані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Для письмових звернень громадян, інформаційних запитів необхідно звертатись на офіційну електронну пошту soledar.va@dn.gov.ua, також на офіційному веб-сайті Соледарської міської ради/Соледарської міської військової адміністрації розміщено банер «Звернення до посадовця». де кожен житель громади  може звернутись шляхом подання електронного звернення.

Чому це важливо?

Чинним законодавством закріплено прямий обовʼязок органів влади в межах своїх повноважень обʼєктивно, всебічно і вчасно розглядати заяви (клопотання) та скарги громадян, перевіряти викладені в них факти і надавати на них належні та обґрунтовані відповіді. Це правило діє і під час воєнного стану.

Як цим користуватися?

1. Звернення громадян повинен розглядати той орган, до компетенції якого належить вирішення порушених у цих зверненнях питань.

2. Якщо у зверненні міститься низка питань, частина з яких не належить до компетенції цього органу, то він розглядає лише ті, які належать до його компетенції, а також пересилає звернення громадянина до інших органів за компетенцією із зазначенням у супровідному листі, щодо яких саме питань пересилає лист за належністю, про що також повідомляє громадянина.

3. Звернення за строками їхнього розгляду можна умовно поділити на три категорії:

- які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 календарних днів від дня їх отримання;

- які не можуть бути розглянуті негайно та потребують додаткового вивчення – протягом 1 місяця;

- які неможливо розглянути та вирішити протягом 1 місяця – розглядаються та вирішуються протягом 45 календарних днів (про що повідомляється заявнику).



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь