Соледарська міська військова адміністрація
Донецька область, Бахмутський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Навчання без меж

Дата: 20.11.2022 20:07
Кількість переглядів: 46

Навчання без меж – саме так можна назвати роботу закладів освіти Соледарської громади.   Умови воєнного стану, активні бойові дії на території громади, евакуація населення в різні регіони країни та за її межі  - це виклики.

Організація освітнього процесу здійснюється  на відстані із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для всіх учасників освітнього процесу.       Дистанційна освіта… Дехто з нас навіть не замислювався, що настане час, коли особисто стане учасником цього процесу. «Дистанційне навчання» сьогодні на устах у кожного, як у здобувачів освіти усіх ланок, починаючи з дошкільної освіти, так і у їхніх батьків, вихователів дитячих садочків, учителів, викладачів, адміністрації, і навіть у пересічних громадян. Кожен з них є учасником цього процесу. Основну відповідальність за організацію дистанційного навчання взяли на себе наші учителі. Адже саме їм, насамперед, довелося самостійно і мобільно опанувати онлайн-сервіси, інтернет-ресурси, а потім дистанційно навчати своїх учнів та їх батьків. Учні швидше адаптувалися, адже онлайн-середовище для них звичне.  

Сьогодні навчання організоване в 2 закладах загальної середньої освіти для 1099 дітей. Саме завдяки дистанційній формі навчання, незважаючи на відстані, освітній процес у закладах освіти не призупинено. Вайбер-групи, відео- та онлайн-уроки на освітніх платформах «Нові знання» (Бахмутська ЗОШ), «Єдина школа», «Class room» (Соледарська ЗОШ № 13), вебінари та презентації, щотижневі звіти педагогів та плани про виконану дистанційну роботу, організовані відеофлешмоби, тести, олімпіади та конкурси – так працюють учителі, учні та батьки сьогодні. Батьки мають змогу слідкувати за успішністю своїх дітей за допомогою електронних щоденників, де автоматично висвітлюється вся інформація про успіхи дитини, бо електроні журнали синхронізовані з щоденником.  Заняття проходять в синхронному режимі(онлайн відеоконференція), та асинхронному режимі (учні виконують тестові, творчі завдання в зручний час, а також мають можливість самостійно опрацювати пропущений матеріал).  Для організації дистанційних індивідуальних консультацій кожен учень може відправити свої питання чи виконані завдання на електронну пошту вчителя або в будь-який месенджер й отримати відповідь (дані для зворотного зв’язку: e-mail, номер телефону, посилання на профіль в соціальних мережах –  зазначені в навчальних матеріалах). 

У режимі віддаленого конференц-зв’язку з використанням комунікаційного програмного забезпечення Zoom проводяться класні години, засідання методичних комісій та творчих груп, педагогічної ради.  Нікуди не поділися звичні для учнів та батьків конкурси та учнівські олімпіади.  Наші учні активно беруть участь у конкурсах: «Донбас заповідний» (є призери обласного туру «Донбас заповідний»), «Заговори, щоб я тебе почув» (до обласного туру направлено роботи 3 учнів, конкурс триває), до відбіркового етапу обласного фестивалю, присвяченого 300-річчю від дня народження Григорія Сковороди «Шукай краси, добра шукай!» ( подано 4 роботи на обласний тур), розпочався ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів в ньому беруть участь понад 40 учнів). Про успіхи наших школярів розповімо пізніше, а конкурси тривають.

Управлінням освіти Соледарської міської ради з перших днів налагоджена комунікація з освітніми закладами через онлайн-наради, спілкування в групах, у соціальних мережах, мобільних додатках, інформування за допомогою електронної пошти, що дозволяє обговорювати питання педагогів стосовно освітнього процесу в умовах дистанційного навчання та отримувати практичні поради. На онлайн-нарадах обговорювалися питання роботи закладів освіти в умовах воєнного стану, дотримання нормативних та директивних документів щодо освітнього процесу, організованого початку 2022–2023 навчального року, оцінювання учнів, зарахування дітей до першого класу, та інші. 

Дистанційну роботу здійснювали не лише вчителі, але й інші фахівці

– практичні психологи, асистенти вчителя. Педагогами активно запроваджуються в практику робота на  платформах «Всеосвіта», «Освіта.ua».

Для того, щоб урізноманітнити і зробити змістовною і цікавою роботу проводилися челенджі: «Мій день вдома», «Світ без насильства», «День толерантності» тощо. На допомогу педагогам і батькам розроблено та розміщено на сайті в соціальних мережах методичні порадники для дітей, батьків та педагогів : «Як допомогти собі та іншим», «Як побороти страх», «Як швидко заспокоїти себе та інших»– це далеко не повний перелік форм роботи в процесі дистанційної освіти з учасниками освітнього процесу.

Дистанційне навчання вимагає, насамперед, рівності в доступі до Інтернету. Таке навчання також спонукає батьків до більшої участі в організації навчання дітей удома.

Сьогодні всі розуміють, що освіта вже не буде такою, якою була досі.

Освітяни опікуються не тільки навчанням, але й нагальними проблемами всіх учасників навчально процесу, особливо евакуацією дітей з небезпечних місць перебування. Разом із службою у справах дітей та молоді проводиться роз'яснювальна робота, щодня ведеться моніторинг перебування дітей та відвідування занять.

Звичайно, виникали і виникають проблеми, які потребують негайного вирішення, але спільними зусиллями і бажанням ми даємо всьому раду.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь