АТ «Ощадбанк» інформує.
Прагнучи підвищити фінансову грамотність населення, АТ «Ощадбанк» постійно проводить інформаційні кампанії щодо переваг банківського обслуговування через дистанційні канали, тобто крім традиційного обслуговування клієнтів, АТ "Ощадбанк" пропонує альтернативні варіанти обслуговування:
- «Мобільний Ощад» - сучасний сервіс, який дає змогу керувати власними рахунками зa допомогою мобільного телефону цілодобово та без вихідних;
- WЕВ-банкінг «Ощад 24/7» - сучасний програмний комплекс, що дає змогу
контролювати стан своїх рахунків та здійснювати банківські операції без відвідування установи банку в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень, з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Internet;
- POS - термінали - розрахунок за допомогою платіжних засобів.
Слід зазначити, що практично всі послуги Ощадбанку доступні у веб-банкінгу та
мобільному Ощаді: карткові перекази, здійснення платежів. у тому числі комунальних, відкриття депозитів, обмін валют онлайн. Для цього не потрібно відвідувати установу банку. Здійснювати необхідні платежі клієнт може в будь-який зручний для себе час. Все. що для цього потрібно - картка Ощадбанку та доступ до Інтернету на комп'ютері, планшеті чи на смартфоні.
Встановити тa користуватись Ощад 24/7 дуже просто:
1. Оберіть на сайті розділ «Увійти до веб-банкінгу» або завантажте додаток «Мобільний Oщад» в Google Play чи AppStore нa смартфоні.
2. Введіть дані вашої картки.
3. Очікуйте нa дзвінок від банку.
4. Придумайте та запам'ятайте логін та пароль.
Також маємо зазначити що на youtube – каналі https://www.youtube.com/user/Oschadbank можливо переглянути навчальні ролики Інструкції користування Ощад 24/7.