Безкоштовні онлайн-консультації для українських підприємців від провідних міжнародних бізнес-експертів через глобальний маркетплейс OnFrontiers
Міністерство цифрової трансформації України спільно з Державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка Україні» надають малим і середнім підприємствам (МСП) додаткові можливості посилювати свій бізнес та виходити на нові ринки, пропонуючи їм доступ до спеціалізованих консультаційних сесій з міжнародними бізнес-експертами на глобальному маркетплейсі OnFrontiers.
Платформа OnFrontiers дозволяє клієнтам швидко й точно визначати та зв’язуватися із позаштатними технічними експертами з різних куточків світу, різних індустрій та бізнес-ніш з усього світу завдяки вебконсультаціям.
Українські підприємці зможуть безкоштовно залучати міжнародних консультантів до вирішення бізнес-проблем з питань електронної комерції, розвитку експорту, цифрової трансформації та багатьох інших тем, а також стратегічних чи вузьких нішевих завдань свого бізнесу.
Для українських підприємців будуть доступні такі теми безкоштовних консультацій:
- Започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах.
- Дослідження ринків та підготовка маркетингової стратегії.
- Права інтелектуальної власності (ІВ).
- Електронна комерція.
- Цифрова трансформація бізнесу МСП.
- Інновації.
- Штучний інтелект (ШІ).
- Великі дані (Big Data).
- Доповнена реальність (AR) та віртуальна реальність (VR).
- Краудфандинг.
- Стале виробництво.
- Та багато інших видів консультацій, які проводять міжнародні експерти залежно від запиту підприємців, оскільки платформа OnFrontiers співпрацює з більше ніж 30 000 консультантів з різних сфер та напрямів експертизи.
Завдяки консультаціями підприємці зможуть отримати такі можливості, наприклад:
- сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
- дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами;
- зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
- зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
- отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
- та багато інших можливостей залежно від запиту підприємства.
У межах ініціативи через платформу OnFrontiers консультації отримають до 50 підприємств.